Retningslinjer for brugen af Vejle Tennis Hal

Senior-medlem: kr. 700,- kan booke fra 06 – 18 på hverdage og i weekenden
Senior-prime-time: kr. 1200,-fri booking

Medlemsantal:

Det maximale medlemstal med 2 baner er 210 medlemmer fordelt på de forskellige medlemstyper. Bestyrelsen foretager en vurdering af det årlige medlemstal.

Klubtræning:

Alle klubber i Vejle kommune kan indsende ønske om træningstid. Ønske om timer til træning indsendes til bestyrelsen inden sæsonstart og senest d. 15.9. Bestyrelsen fordeler herefter timerne til træning.

Det maximale ugentlige timetal til træning er 30 timer.

Prisen for en banetime er 1200 ,- kr. for en hel sæson.

Juniortræning kan kun finde sted mellem kl. 15 og 18 på hverdage og ikke i weekenden.

Seniortræning i prime-time vurderes af bestyrelsen hvert år.

Ønsker spillere som indgår i klubtræning at spille udenfor klubbens træningstider, kræver det medlemskab af Vejle Tennis Hal.

Turneringer/stævner:

Turneringer/stævner kan kun finde sted i weekenden og efter ansøgning. Antallet af weekender der bruges til turnering/stævner må ikke overstige 20 % af det samlede antal weekender i sæsonen.

En banetime til turnering/stævner koster 100,- kr.

Kom og Spil:

Vejle Tennis Hal ønsker at fastholde” Kom og Spil-konceptet”, som finder sted hver søndag formiddag fra 8 - 15, fordi det giver mulighed for at tennisspillere kan mødes på tværs af spilleniveau og klubber.